تور استثنایی کیش

تور استثنایی کیش با ارزان ترین قیمت

تور استثنایی کیش

تور استثنایی کیش با ارزان ترین قیمت

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بطور معمول زمانی که صحبت از این دسته از دوربین ها به میان می آید نام کمپانی هایی نظیر GOPRO و یا گیمبال های سری OSMO تولید شده توسط کمپانی DJI در ذهن کاربران این حرفه تداعی می شود. دلیل این امر عقبه درخشان این شرکت بزرگ های در سالیان متمادی در تولید این دسته از محصولات می باشد. البته باید گفت که کاربرد این محصولات در قیاس با یکدیگر کمی متفاوت است اما در کل هردو در دسته ی دوربین های حرکتی قرار دارند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات خواهیم پرداخت.

گوپرو HERO 7 BLACK

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل گوپرو HERO 7 BLACK محصول جدیدی از کمپانی آمریکاییGoproاست که در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول دوربینی مدرن در ابعاد بسیار کوچک است که می‌تواند همراه خوبی برای افراد ماجراجو باشد. این دوربین که با زاویه‌ دیدی عریض به ضبط فیلم می‌پردازد می‌تواند با کیفیت 4فیلمبرداری کرده و با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت عکس کند. قابلیت فیلم برداری این دوربین در مقایسه با دوربین های هم رده از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه در قالب 4تا 60 فریم و در قالبFullHDتا 240 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت می کند. همچنین در این مدل قابلیت تصویر برداریTimeLapseاضافه شده که شیوه ای هیجان انگیز در فیلم برداری است که این قابلیت در مدل های قبلی این محصول وجود نداشت.

 

 

 

گیمبال DJI OSMO Pocket

گیمبال DJI OSMO Pocket  در حال حاضر جدیدترین محصول از سری گیمبال های 3 محوره ی کمپانی DJI می باشد. این گیمبال و دوربین 3 محوره دارای  حجمی بسیار کمتر نسبت به نسخه فبلی خود یعنی DJI OSMO می باشد. همانگونه که از نام آن برمی‌آید، این گیمبال به شکلی طراحی شده است که دارای ارتفاعی معادل 12 سانتی متر و وزنی حدود 114 گرم می باشد و کاربر براحتی می تواند آن را در جیب خود قرار دهد.با وجود این ظرافت چشمگیر این محصول دارای ویژگی‌ های تاثیرگذاری است که معمولا از دستگاه‌های بسیار بزرگتر از آن انتظار می‌رود.

 


گیمبال DJI OSMO Pocket دارای یک دوربین با حسگر CMOS با ابعاد 1/2.3 اینچی  با کیفیت 12 مگاپیکسلی با  *FOV ( زاویه دید ) 80 درجه و دیافراگم f/2.0 است که می توان گفت دقیقا مشابه سنسور پهپاد مویک 2 پرو (Mavic 2 Pro)، پهپاد مویک اِیر (Mavic Air) و پهپاد مویک 2 زوم (Mavic 2 Zoom) بوده و قابلیت های جذابی نظیر قابلیت عکاسی HDR ،فیلم برداری با کیفیت 4و حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه و بیت ریت 100Mbps را دارد . از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به رنج حساسیت از 100 تا 3200   و شاتر الکترونیکی  1/8000 واحد اشاره کرد.حداکثر سایز خروجی عکس های این دوربین 3000×4000 پیکسل است و از حالت های عکسبرداری مانند Single Shot,ActiveTrack, Panorama,NightShot ,Timelapse, Motionlapseپشتیبانی می کند 

 

دوربین Insta360 ONE X | اینستا 360 وان ایکس

کمپانی معتبر INSTA360 که در سالهای گذشته با تولید دوربین 360 درجه طرفداران پرشماری را در سراسر دنیا بسوی خود کشانده در اقدامی پر سرو صدا دوربین جدید خود یعنیدوربین Insta360 ONE Xرا روانه ی بازارهای مصرف کرد. این محصول جدیداینستا 360نیز همانند سایر محصولات این شرکت در همان روزهای ابتدایی عرضه ی خود از استقبال بی نظیری بهره مند شد بطوریکه در همان لحظات ابتدایی ثبت نام پیش فروش مرحله ی اول آن به پایان رسید. در ادامه مطلب می خواهیم این محصول جذاب را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

 


اینستا 360 وان ایکس نیز همانند سایر محصولات مشابه دارای 2 دوربین با کیفیت بسیار بالا در دو طرف محصول است. همچنین وزن 115 گرمی این دوربین در حالت آماده بکار ( همراه با باتری ) در کنار ابعاد کوچک آن باعث شده که کاربران بتوانند  براحتی این دوربین را با خود به هر کجا که می خواهند حمل کرده و تصویر برداری با آن را تجربه کنند.ابعاد دوربین Insta360 ONE Xدر مقیاس میلی متر چیزی حدود 115*48*28 می باشد و دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات می باشد و از یک پوشش سیلیکونی برای کاور شدن این محصول استفاده شده که حاصل بهره گیری از این دو تولید یک محصول بسیار سبک و در عین حال مقاوم در برابر ضربه های احتمالی است.

گیمبال DJI Ronin S

گیمبال DJI Ronin Sکه محصول بی نظیر دیگر از کمپانی DJI است که به جرات می توان گفت جزو بهترین انتخاب ها در بین محصولات مشابه در این زمینه است . این لرزشگیر سبب شده تا شما از دوربین DSLR و یا دوربین بدون آیینه خود به صورت کاملا حرفه برای فیلمبرداری استفاده نمایید. یکی از فاکتور هایی که در این محصول وجود دارد استفاده از آن با یک دست است. اما اجازه ندهید که اندازه کوچک این گیمبال شما را از خرید آن منصرف کند این گیمبال دارای ویژگی هایی است که شما را تحت تاثیر قرار میدهد. تجهیزات و ماژول های مخصوصی برای گیمبال رونین S طراحی شده است که می توان ان ها را به صورت جداگانه خریداری نمود. این تجهیزات را می توانید بر پایه کاری که می خواهید انجام دهید طراحی شده اند و شما می توانید از آن ها بر روی گیمبال استفاده نمایید تا با کیفیت هر چه بهتر پروژه های خود را انجام دهید.

گیمبالZhiyun Crane 2

گیمبالZhiyun Crane 2محصولی است که برای دستیابی به یک کنترل بی نظیر و بی نقص ،می توان از آن بهره برد. این لرزشگیر که توسط کمپانی چینی ژیون طراحی و ساخته شده است یک لرژشگیر 3 محوره بوده که با فوکوس دنبال کننده دوربین های کانن بسیار یکپارچه عمل می کند. گیمبال ژیون از DSLR ها ، دوربین های بدون ایینه و دوربین های فیلمبرداری با وزن حداکثر 3.2 کیلوگرم پشتیبانی می کند. دوربین DSLR یا بدون آیینه خود را با کابل به گیمبال ژیون کرین 2 وصل کنید و فوکوس خود را با یک چرخه بزرگ و خوش دست که بر روی دستگیر آن قرار دارد تنظیم کنید.

 

 

گیمبالZhiyunWeebill

سرانجام کمپانی ژیون اقدام به معرفی یکی دیگر از جدیدترین گیمبال های سه محوره ی خود به نام گیمبالZhiyunWeebillکرد که مناسب دوربین های رده سبک تر DSLR ها و دوربین های بدون آینه می باشد. در نگاهی اجمالی می توان گفت گیمبال ژیون وی بیل یک استبالایزر 3 محوره دوربین های عکاسی و فیلم برداری با قابلیت تحمل وزن 3 کیلوگرم است .کمپانی ژیون در تولید این محصول از نوعی آلیاژ آلومینیوم بهره برده که باعث افزایش مقاومت و کاهش چشمگیر وزن این محصول شده است .

 


طراحی و قابلیت ها

از مهم ترین تغییرات صورت گرفته در گیمبالZhiyunWeebill،اضافه شدن چند قفل بر روی موتورهای این محصول بدلیل بالانس سریع تر و آسان تر گیمبال است . این قفل ها با رنگ قرمز بر روی موتور ها قابل مشاهده اند. همچنین از مزایای دیگر این گیمبال می توان به ماژول کنترل فوکوس آن اشاره کرد که بسیار روان عمل می کند و کاربران می توانند سرعت عملکرد آن را از قسمت تنظیمات تغییر دهند .

 

گیمبالZhiyun Crane 3

سرانجام کمپانی ژیون اقدام به معرفی جدیدترین گیمبال سه محوره و نسل سوم استابلایزر محبوب و پرفروش از سریCrane کرد که با قابلیت جدیدی که دارد به جرات می توان گفت جایگزین شایسته ای برای Crane 2 می باشد .نام این محصول ZHIYUN CRANE 3 LABاست . همانند مدل قبلی گیمبال ZHIYUN CRANE 3 LABنیز یک استبالایزر سه محوره متناسب برای استفاده با دوربین های عکاسی و فیلم برداری تا حداکثر وزن 4.5 کیلوگرم است .

ساختار کلی

 

از دیگر مزایای گیمبال ژیون کرین 3 می توان به نمایشگر قرار گرفته برروی دسته ی اصلی آن اشاره کرد به کمک آن کاربر می توان هر لحظه که بخواهد تنظیمات گیمبال و دوربین خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به تغییر آنها کند.

یکی دیگر از برتری های گیمبال ژیون کرین 3 سیستم باتری و نحوه ی شارژ این محصول است زیرا این گیمبال برای شروع کار از باتری هایی با ظرفیت 2600 میلی آمپر بهره می برد که به همین دلیل کاربر می تواند با یکبار شارژکامل چیزی در حدود 7.5 ساعت از این گیمبال استفاد

  • تیم سئو 96